U kunt de Oudheidkamer steunen door lid te worden van de ‘Vereniging Vrienden van de Stichting Oudheidkamer Zuidwolde

De contributie voor het jaar 2024 bedraagt € 15,00. Leden die de Oudheidkamer hebben gemachtigd tot incasso van de contributie betalen € 14,00. De incasso vindt plaats in de maand maart.

Leden ontvangen drie keer per jaar ons blad Mandiêlig en twee toegangsbewijzen voor CHM De Wemme, Burg. Tonckensstraat 49, Zuidwolde.

U schrijft zich in door onderstaand formulier in te vullen. Door het versturen van dit inschrijfformulier machtigt u de Ver. Vrienden van de Oudheidkamer Zuidwolde om de verschuldigde contributie af te  schrijven van uw bankrekening. De Oudheidkamer stuurt u na ontvangst van dit formulier een e-mail ter bevestiging van uw aanmelding als lid.

Naam en voorletter (*)

Geboortedatum (*)

ManVrouw

Straat en huisnummer (*)